Admitere Universitatea Athenaeum 2021-2022

Admitere Universitatea Athenaeum 2021

 

Fă alegerea potrivită pentru tine !

Pentru a veni în întâmpinarea absolvenţilor de liceu, Universitatea ,,Athenaeum” din Bucureşti prezintă o ofertă variată la programele de studii de licenţă şi masterat.

Admiterea în anul I la ciclul universitar de licenţă cu durata de 3 ani, pot participa absolvenţi de liceu cu diplomă de bacalaureat.

  1. La Facultatea de Ştiinţe Economice

Domeniul de licenţă

Programul de studii

Taxa şcolară

Contabilitate

Contabilitate şi Informatică de Gestiune;

 

3300 lei

Cibernetică, statistică şi informatică economică

Informatică Economică;

Management

Management.

 

  1. La Facultatea de Administraţie Publică:

Domeniul de licenţă

Programul de studii

Taxa şcolară

Ştiinţe Administrative

Administraţie Publică

3300 lei

 

Admiterea în anul I la ciclul universitar de master cu durata de 2 ani, pot participa absolvenţi de studii de licenţă cu diplomă de licenţă.

  1. La Facultatea de Ştiinţe Economice:

Domeniul

Programul de studii

Taxa şcolară

Contabilitate

  • Contabilitate, Audit şi Consultanţă;
  • Sistemul informaţional contabil în asistarea deciziilor.

 

3900 lei

Ştiinţe Administrative

Puterea executivă şi administraţia publică.

 

Admiterea on line pentru anul universitar 2021-2022

Cadrul juridic

Universitatea ,,Athenaeum” din Bucureşti este o instituţie de învăţământ superior privat acreditată prin Legea nr.135/2005, persoană juridică de drept şi utilitate publică, parte a sistemului naţional de învăţământ, fiind printre primele universităţi fondate în România în anul 1990.

Cum mă inscriu on line ?

Înscrierea candidaţilor se desfăşoară utilizând platforma universităţii accesând adresa http://inscriereonline.univath.ro/  de pe orice dispozitiv de tip calculator, cu acces la reţeaua internet.

Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor completa o cerere pentru preîncriere şi o vor transmite on line împreună cu documentele următoare:

  • Diplomă de Bacalaureat/Licenţă copie, urmând ca originalul să fie depus la sediul universităţii când se va completa contractul de înscriere
  • Copie de certificat nastere si casatorie daca este cazul
  • Copie act de identitate
  • Dovada plăţii taxei de încriere

Taxa şcolară se achită în trei rate cu menţiunea că, pentru a ocupa locul, prima rata din taxa şcolară se achită la înscriere.

 

Programul de lucru: L- J : 8,00 – 16,00; V: 8,00 – 14,00.